LISTOPAD
GRUPA IV, V, VI
Krąg tematyczny: Wśród bliskich
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:
Rozróżnia na obrazkach poszczególnych członków rodziny.
Nazywa po angielsku wybranych członków rodziny.
Rozpoznaje na ilustracjach wybrane części twarzy i nazywa je po angielsku.
Określa kolejność pojawiania się postaci w piosence.
Gra w grę pamięciową.
Określa liczbę członków rodziny na podstawie ilustracji.
Wskazuje na obrazku brakujące elementy.
Powtarza rytuały związane z tokiem zajęć.
Odpowiada na pytania nauczyciela, wykorzystując proste zwroty w języku angielskim lub używając języka polskiego.
Reaguje na polecenia nauczyciela wydawane w języku angielskim.
Śpiewa piosenkę i ilustruje ją ruchem.
Zgodnie współpracuje z innymi dziećmi i przestrzega ustalonych reguł.
Chętnie bierze udział w zabawach ruchowych i grach dydaktycznych.
Słownictwo
-
mummy, daddy, sister, brother, baby , aunt, uncle, grandfather, granmother, cousin
Piosenka
Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Mommy finger, Mommy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Walking with my family