LISTOPAD

GRUPA I, II, III

Krąg tematyczny: RODZINA

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

Dziecko:

  • wzmacnia swoje poczucie pewności siebie w roli uczestnika zajęć językowych,

  • realizuje rytuały związane z tokiem zajęć,

  • rozumie proste polecenia nauczyciela i właściwie na nie reaguje,

  • słucha rymowanek i piosenek , którym towarzyszy prezentacja rekwizytów, kart obrazkowych lub ilustracji ruchowej,

  • recytuje oraz śpiewa wspólnie z grupą i z towarzyszeniem odpowiedniego nagrania,

  • pokazuje za pomocą gestów wybrane słowa z piosenek i rymowanek,

  • poznaje zwroty powitalne i pożegnalne oraz je stosuje,

  • powtarza słowa i wyrażenia wypowiadane przez nauczyciela,

  • poznaje krótkie historyjki obrazkowe,

  • przelicza w j. Angielskim w zakresie 1-3

  • odpowiada na pytania nauczyciela z wykorzystaniem prostych zwrotów angielskich lub po polsku,

  • nazywa członków rodziny widocznych na ilustracjach,

  • określa, którego elementu brakuje w danym zbiorze,

  • klasyfikuje elementy według podanego kryterium,

  • zgodnie współpracuje z innymi dziećmi i przestrzega ustalonych reguł,

  • bierze udział w grach ruchowo-naśladowczych prowadzonych w języku angielskim.

 

Słownictwo

  • mummy, daddy, sister, brother, baby , boy, girl, one, two, three 

Piosenka

Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Mommy finger, Mommy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Script logo