LISTOPAD
GRUPA I, II, III
Krąg tematyczny: RODZINA
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne
Dziecko:
-
wzmacnia swoje poczucie pewności siebie w roli uczestnika zajęć językowych,
-
realizuje rytuały związane z tokiem zajęć,
-
rozumie proste polecenia nauczyciela i właściwie na nie reaguje,
-
słucha rymowanek i piosenek , którym towarzyszy prezentacja rekwizytów, kart obrazkowych lub ilustracji ruchowej,
-
recytuje oraz śpiewa wspólnie z grupą i z towarzyszeniem odpowiedniego nagrania,
-
pokazuje za pomocą gestów wybrane słowa z piosenek i rymowanek,
-
poznaje zwroty powitalne i pożegnalne oraz je stosuje,
-
powtarza słowa i wyrażenia wypowiadane przez nauczyciela,
-
poznaje krótkie historyjki obrazkowe,
-
przelicza w j. Angielskim w zakresie 1-3
-
odpowiada na pytania nauczyciela z wykorzystaniem prostych zwrotów angielskich lub po polsku,
-
nazywa członków rodziny widocznych na ilustracjach,
-
określa, którego elementu brakuje w danym zbiorze,
-
klasyfikuje elementy według podanego kryterium,
-
zgodnie współpracuje z innymi dziećmi i przestrzega ustalonych reguł,
-
bierze udział w grach ruchowo-naśladowczych prowadzonych w języku angielskim.
Słownictwo
-
mummy, daddy, sister, brother, baby , boy, girl, one, two, three
Piosenka
Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Mommy finger, Mommy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?